חה"כ קינלי טור פז: "צריכים נציגות חרדית אותנטית בקואליציה"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ קינלי טור פז: "צריכים נציגות חרדית אותנטית בקואליציה"

    חה"כ משה קינלי טורפז, יש עתיד, לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "כשהאלטרנטיבה לממשלה היא בחירות ותקיעה לשנה אנחנו מבינים שחייבים להישאר" | "כל הזמן אמרתי שחסרה בקואליציה הזאת מפלגה חרדית. הצהרתי תמיד בכל ראיון שחסרה מפלגה חרדית בקואליציה"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת, משה קינלי טורפז, ל"מהדורה המרכזית" עם איתי גדסי: "כשבקואליציה יש מספר מורדים אנחנו חוגגים את ההצלחות. כשהאלטרנטיבה לממשלה היא בחירות ותקיעה לשנה אנחנו מבינים חייבים להישאר. הסיפור בחוקי נתניהו זה לא נתניהו עצמו, הסיפור הוא שהממשלה נתקעה בסוף 2018".

    "כל הזמן אמרתי שחסרה בקואליציה הזאת מפלגה חרדית. הצהרתי תמיד בכל ראיון שחסרה מפלגה חרדית בקואליציה, היו מחלוקות שלא צריך להעלים אותן אבל האינטרס של החרדים זה ממשלה יציבה שתדאג להם. הציבור החרדי ידע לנהל שיחה עם שני הצדדים, ישבו בממשלות מפא"י. ניסנו לדאוג לחרדים אבל אין כמו נציגות אותנטית".

    "הבאנו למדינה יציבות, העברנו תקציב מדינה. אנחנו גם רואים שמצביעי יש עתיד מרוצים ןרואים בה עתיד שלטוני. גם החרדים מבינים שיאיר לפיד מביא אופציה מנהיגותית מבורכת, הרבה דברים משמעותיים קרו בפוליטיקה. יש אבל והוא שהמערכת הפוליטית הפכה להיות רעילה. אני מדבר עם נציגים חרדים אותם אני מכיר עוד מהיותי מנהל בעיריית ירושלים. יש אנשים משני הצדדים שהדיבור שלהם מפלג ולא נכון".

    "כשאני ופרוש מבקרים בקרייה אנחנו לא חרדי וציוני דתי. אני חושב שיאיר לפיד יודע לחבר ולדבר עם הציבור, למרות שאני מרוצה ממנהיגותו של בנט אני הצבעתי ליש עתיד. להערכתי אורבך מתלבט, הוא מבין שאין אלטרנטיבה טובה יותר. אני מקווה ומאמין שהממשלה הזאת עוד תאריך עוד ימים ושנים"



    0 תגובות